Zzzz
Simdi ben şöyle anlatayim.once arastirma hast. Gittim ordaki dr. Bana gaita testi yapilmasi lazim dedi fakat labaratuar kapali alerji dr. Gitmeniz gerek ama sut alerjisi gibi geldi bana dedi. Kizim kaka yapmisti o kakaya bakarak soyledi sikaytlerimizde vardi. Ben direk o gun sut urunleri tuketmeyi kestim. Alerji dr.da randevu bulamadik 2 hafta sonrasina aldik bu sure boyunca sut tuketmedim ve kizimda gordugum sikayetler gunden gune azalmaya basladi. Doktora gittigimde sikayetlerin azaldigini soyledim kilo karsilastirmasi yaptigimizda da dedi ki dogru bisey yapmissin zaten alerji deneme yanilma yontemiyle bulunuyor. Test yaparim ama bence gerek yok cunku biraz sızılı oluyor dedi. Kolundan delikler aciliyormus. Bende istemedim. Bu sekilde. Uzun oldu k. Bakmayin