-Nurella-
Kötü amaçla sormamış bence kızmanıza gerek yoktu. Ben de bir an sormayı düşündüm, gerçekten akıl edemedim bir anlık, yardımcı olabileceğim bir şey vardır belki diye soracaktım yani. Öğrenmiş oldum 🥰Bağışlayabiliyorsunuz sütünüzü bildiğim kadarıyla ama nerden yapılır nasıl yapılır bilmem, bilen yazmıştır diye düşünüyorum. Sağlıcakla kalın ❤️🙏🏻