Feyzgb Kızlar tadımlar bittikten sonra 7.ayda ya da 7naya girerken gün kaç kere ek gıda veriyorsunuz ve miktarınız ne kadar
ecemm-6161 Feyzgb biz suan 6. Aya içindeyim günde 3 öğün yiyor gündüz metve püresi çorba yogurt veriyorum 😊 kahvaltıya gecmefim gecicem
Miniklord Feyzgb 7 ay 21 günlük . 7 aylık olduğundan beri üç öğün vermeye başladım . Sabah kahvaltı . Öğlen çorba , yemek , irmikli meyve vs akşam sadece yoğurt yada meyve süzgecine bir iki parça meyve koyup eline veriyorum
Feyzgb Benimki 7 aya yaklaştı, diş çıkardı iştahsız, sabah çapı 10 cm gibi olan Bi mücver Bi tane de zeytin yedi, bu mesela doyurur mu,
Gzmkrm Feyzgb Doyurur tabi niye doyurmasin kendi ne ki zaten midesi kocaman olsun bebek bunlar ayrıca ilk 9 aya kadar önemli olan anne sütü
Feyzgb Bir hafta önce öğleden sonra Bi kase yoğurt falan yiyodu şimdi asla ağzına sürmüyor, umarım düzelir
[silindi] Ben sabah ya yumurta sarısının içine lor muz pekmez karıştırıp veriyorum yada çorbasi oluyor onu vermiyorum akşam küçük bir kâse yoğurt yatmadan önce de yulaflı irmikli armutlu mama veriyorum gece tok tutsun diye pek işe yaramıyor ama olsun 😁 az az ver bağırsağı yorulur birden üç öğün verirsen kabız olur yaptığın şeylere mutlaka zeytinyağı eklemeyi unutma
busra_54 6 ay 7 ay arası sadce tadım 2 kaşık falan en fazla ve 2 öğün biz 8. Aya kadar 2 öģun beslendik ve Her öğünü toplamda 1 er çay tabaģiydi. 8 . Ayda 3 öģune geçtik. Doktor bu şekilde yönlendirdi bizi 😊
Feyzgb busra_54 kilo alımı nasıl oldu o ayda peki, sadece anne sütü alıyor, bide mesela emzirdikten kaç saat sonra ek gıdayı verdiniz, karnı tam aç mı olmalı
busra_54 Feyzgb tam 6 aylıkken 8600 du 8 aylik olduğunda 9650 oldu 2 ayda 1 kilo aldı doktor çok iyi demisti. Tattirmka amacli biz kahvaltıdaysan ona peynir yumurta sarısı veriyordum birer kez pankek yapıp eline veriyordum çiğnemeyi öğrensin diye. Kahvaltı oyununa 8. Ayda geçtik tam anlamıyla. Öğlen çorba yanında yoğurt hepsinden az miktarda .akşam da meyveli muhallebiler falan yapıyordum bazen hiç yapmıyordum emziriyorum sadece. Ac olması önemli ama yoksa tatmak da istemiyorlar
ecemm-6161 Feyzgb benim suan sütüm Yok camım anne sütü Yok formül mama veriyorum bebeğime formül mama + ek gıda gidiyoruz
Feyzgb busra_54 iyi o zaman ya, çünkü bu zamana kadar hep iyi kilo aldı 6 ya girerken bile 800 almıştı, ama şimdi diş yüzünden yoğurdu bile reddediyor, süt yeterli olur umarım