sufflee Kızlar 2 yıllık ön lisans mezunuyum direk geçiş yapma hakkım varmı açıktan okumak için. Önceden var diye duymuştum hala var mı bunla ilgili bilgisi olanlar tecrübeli kişiler yardım ederse çok sevinirim 🥰
maggie sufflee hangi bölümden mezun olduğunuz önemli önlisansta. Siz dün eşinizin maaşları ne kadar diye post açan hanımefendi değil misiniz 😂😂
Gzmkrm sufflee 4 yilliga gecemezsiniz iki yıllık okuduğunuz için ancak açıktan sınavsız yine iki yilliga gecebilirsiniz
Minikkediiiy Gzmkrm hadi ya önlisans okuyanlar sınavsız başka bir önlisans bölüme kayıt olabiliyor mu
Atesbocegi Minikkediiiy evet canım lisans okuyanlarda yani 4 yıllık bölüm hem 4 yıllık başka bölüm yada önlisans bölümüne gidebiliyor
sufflee Durukusunannesii 2 yıllık başka bir bölüm okumak istiyorum zaten sınavsız nasıl geçiş yapicam
Minikkediiiy Atesbocegi canım ben önlisans çocuk gelişim bitirdim yine önlisans tıbbi sekreterlik okuyabilir miyim şimdi
Volmine sufflee üniversiteye sene başında Eylül ekim gibi tarihleri var ikinci üniversite diye iki yıllık iki yıllık seçebilir .