Prensesim2507 Kızlar sağlık ocağı bize kan damlası vermişti kaç ay önce bebeğim çok şiddetli kabız olmuştu dr kesmemizi söyledi bebeğimin kabızlığı sürekli devam ediyor şuan 9 aylığız ve kan damlası hiç kullanmadık gibi birşey aynı durumu yaşayan var mı
Rumeysa1616 Prensesim2507 bi kaç arkadaşımda kabızlık ve karın ağrısı yaşamış bebeklerinde kullanmamışlar onunla bi sorun olacağını düşünmüyorum
Ggdefne Prensesim2507 kan ilacı kullan bence çok önemli biz kullanmamıza rahat rağmen kaç aydır kansızlık çekiyoruz farklı markalar kullanabilirsin
Prensesim2507 hilaliii yok denemedik canım biz devletin verdiği ferrumu denedik sonra tekrar birşey verdiler onun adını unuttum ikiside kabız yaptı lavman falan yaptılar bebeğime bende korkumdan daha içeremedim siz hangisini kullanıyor sunuz
Prensesim2507 Rumeysa1616 evet canım bizde öyle ama şimdi 9 aylık oldu siz hangi marka kullanıyor sunuz başlasmmı artık vermeye
hilaliii Prensesim2507 sidefer kullanıyorum canım ne kabızlık yaptı ne de başka bişey onu di dene istersen kullanmamıza rağmen kansızlık çıktı testinde ama bende şaşırdım aslında değiştirmeyi düşünüyorum bende ferrumu mu denesem mi ki acaba ?
Prensesim2507 Ggdefne haklısınız siz hangi marka kullanıyor sunuz birde hangi saatlerde veriyorsunuz aç karnına mı
Rumeysa1616 Prensesim2507 sağlık ocağından verdiler markasını bilmiyorum bakmadım da zaten kullanmayı düşünmüyorum bebeğim 6 aylık olduğu zaman testlerini yaptırıp eğer doktor gerek görürse kullanırım. Bi çok doktorda test yapılmadan kullanılmasından yana değil zaten
Prensesim2507 Sutlac11 kullanım şekli nasıl peki sabah aç karnına mı veriyorsunuz birde d vitamini hangisini kullanıyor sunuz
Sutlac11 Prensesim2507 emdikten 1 saat sonra 8 damla verip 45 dk kadar emzirmiyorum, d vitamini ocean 3 damla kilosuna ayına göre değişebilir damlalar doktora danışın isterseniz
Eymenduygy Prensesim2507 devletin verdiği kabızlık yaptı bizde doktorumuza bildirdik. Sidefer almamızı söyledi. Gayet memnunum. Kullanılması gerek diye biliyorum. bir sürü Demir damlaları var başka bir tane deneyin. 🙂
Eymenduygy Prensesim2507 4 de verilen vagaferon neredeyse 1,5 hafta kabızlık yapınca hemen doktor ile görüştük o zaman dan beri 5.5 olacağız hala kullanıyorum bayağı da gidiyor. Tüplü o yüzden içmesi de kolay 🙂
prensinveannesininguncesi Prensesim2507 sidefer kullananın kan damlası kullanmamak ileri ki yaşlarda ciddi sorunlara sebep olabiliyormuş
Cihangir20 Prensesim2507 Biz 1 yaşına geldik bende düzenli kullanmadım ben ferrum kullandım vegafron mahvetti bizi de kontrole gittik ve doktor vitamini de kan damlasını da kesti
Prensesim2507 hilaliii canım ben bu yorumlardan sonra koştum eczaneye gittim almak için eczacı prespektüpüne baktı 4 10 yaş arası doktoruna danış dedi evdeki ferrumu ver dedi bende şimdi ondan verdim 7 damla
Prensesim2507 hilaliii ben kan ilacını kullanmamama rağmen gene kabızlık sorunu yaşıyoruz canım 3 ay önce ferrum u denemiştik o kabız yapıyor zannetmiştim ama vermemişti şimdi hep kabız olunca hepten korktum vermeye aöa bugün verdim eczacı son kullanma tarihine bak ver ondan dedi
RuzgarMommys Benim bebeğim kullanmıyor Doktoru izin vermedi alerjisi olduğu için D vitaminden başka bişey kullanmıyor 1 yaşına gelince yapilacak kan testleri ona göre kullancak.
Kuzimom RuzgarMommys benimde bebeğim alerjik bizde kullanmadık incir suyu kürü gördüm interntte onu uyguluyorjm