biz su an 4. ay ataginin sonlarindayiz, bu zamana kadar kitaptan takip ettim. uygulamayi indirmekte kararsiz kaldim. farkli olan bir sey var mi kitaptan? uygulamayi indirmezsek bir sey kacirir miyiz? uygulamanin yorumlarini okuyorum son guncellemeden sonra cok bozuldu gereksiz oldu karisiklasti denmis. son guncellemede ne oldu? siz nasil takip ediyorsunuz ataklari?