Oğlum 3 ay 20 günlük. Hala kundakla yatıyor. Ellerini salsam sıçrıyor uyanıyor. Sıçramasa bile eliyle emziğini çıkarıyor gözlerini ovuşturuyor falan kendini Bi şekilde uyandırıyor. Gündüzleri kundak yapmıyorum bu sefer kısa kısa uyuyor akşama doğru da aşırı yorgunluktan ayakta uyuyor 🤦♀️ nasıl bırakılır bu kundak şeysi anneler yardım lütfen 🙏