Kızlar oğlum 5+15 bu güne kadar hep aptamil içirdik fakat artık para yetiştiremex hale geldik 3 günde bir 250 gr.lık kutu bitiyor ve kutusu 50 lira🙉 bebelac’ın mamasını almayı düşünüyorum daha uygun fiyatlı diye hangi çeşidinin tadı daha yakın yada sizin bebekleriniz hangisini beğendi?