Esraaam geçen cuma yaptırdık 2 ay 20 günlüktü oğlum ilk gün akşam üzeri ağladı ertesi gün biraz huysuzluk yaptı sadece çok şükür böyle atlattı. Ne kadar erken o kadar iyi diye düşünüyorum ama şunu da söyleyeyim sünnet sonrası bakımı da çok önemli bizimkinde biraz yapışma var doktora onu göstericem bende bu konuyu doktora sorun sonra sıkıntı çıkmasın 😇