mermik n28 bebeğimde degil bende var. Kötü bisey olmadığını, basit bir enfeksiyon sonucu bile meydana gelebileceğini söylemişti doktorum
balarisi_2019 n28 benim bebeğimde de var boynunun altında. Doktora götürmedim. Büyük oğlum da pfaba sendromu var onda da bebeğimle aynı yerde var lenf bezi
balarisi_2019 n28 her ay ateş çıkıyor. Bademciklerde şişme ve beyazlık oluyor ama mikroptan dolayı değil bağışıklık sisteminin yanlış çalışmasından dolayı