biroglusannesii ikievlatannesiii gold kullandım içerisinde prebiyotik lifler var bağırsaktaki yararlı bakterilerin çoğalmasına yardımcı o yüzden sindirimi daha iyi yapıyor kabızlığı engelliyor yani en azından bizde kabızlık hiç yaşanmadı diğer bebeklerde de etkili olur mu bilemem tabi😊
Sevmmm ikievlatannesiii gold kullanıyorum memnunum kusma gaz kabızlık falan yapmadı , ayrıca doyurucu , kimileri besin değeri az falan demiş burda ama bilemicem ben kullanmaya devam ediyorum
ikievlatannesiii biroglusannesii bizde normal bebelac almistik ama biraz kabız yapti sanki o yuzden gokdu deneyelim bizde insallah bizede iyi gelir cok tsk ederim canım 🦋
ikievlatannesiii Sevmmm normal bebelac aldik bizde kusma falan olmadi ama biraz kabız oldu ve gazi arttı sanki bizde gold deneyelim ozaman bende goldun daha iyi geldigini duymustum bebeklere insallah bizede iyi gelir canim cok tsk ederim 🌸