Atesbocegi Kızlar olgunlaşmış avakado alıyorum ama hep kıtır kıtır oluyo yumuşacık olmuyor öyle kaşıkla alıp löp diye püre olmuyor yani üstüne sıcak su döküp beklettim yine olmadı nerde yanlış yapıyorum
SelimeliS Atesbocegi evde bekletin iyice olgunlaşana kadar. Avokadoya parmaginizla bastirinca anlarsiniz zaten yumusak olması lazim
sevimlienerji Atesbocegi aldığınız avokado olgunlaşmamıştır.elinizi bastırınca parmak iziniz üzerine çıkarsa olgunlaşmış demektir suyla falan olmaz 😊 yanına bir elma koyarak sarın karın bir oda yada fırına koyun karanlık olduğu için 2 gun kadar beklesin olgunlaşır
Wolverine Atesbocegi Bir gazete kağıdına elma ile birlikte sarıp karanlık bir yerde bir iki gün bekletin olgunlaşır
Atesbocegi Wolverine aa öyle mi yarısını kullandım peki yarısını sarsam olur dimi içi gözüküyor Çünkü
prensinveannesininguncesi Atesbocegi evde muz ile birlikte evinizin en sıcak yerinde 5 gün beklemesi gerekiyor .Ben öyle yapıyorum olmuş oluyor lokum gibi
Atesbocegi prensinveannesininguncesi elma diyen var muz diyen var valla avakado yanına arkadaş arıyor resmen büyümek için 🤣
Yerfistigininannesi Atesbocegi dışarıda bekletin patates sepetinde veya yanına bi elma bırakarak bi kac gün bekletip oyle kullanın zaten dokununca olgunlaştıgini anlarsiniz
Alevk Atesbocegi ne elmaya ne muza gerek yok. Avokado bekleyince zaten yumuşuyor. Yanına birşey koymanıza gerek yok. Karanlık bir yere koyun. 3-4 günde yumuşuyor.