Sedaa50 ben çalışıyorum.Buzluğa sütü mochi ile atıyorum.Sağdıkça süt artıyor.İlk zamanlar 20-30 cc gelirken sonraları 80-100 cc gelmeye başladı. Bebeğim emerken diğer göğse takıyorum.Süt birikiyor.Peşime okula da götürüyorum.Öğle aralarında sağım yaptığım da oluyor.Ancak burdan birisi mochi sayfasına sormuştu o mochiden verim almanız için sütünüzün olması gerekiyor demiş.Yani emzirirken diğer göğüsten süt gelmesi lazım bence.