BusraDefneozel Nuraky bizimde 3ay 5 gün oldu gece okadar cok emdiki ben perişan oldum sanirim bir büyüme atagi fazla beslenmek istiyor
SuPerisiiii Nuraky canım maşallah diyelim. Keşke bütün ataklar böyle geçse. Ben emsin de uyusun diye kızımın gözünün içine bakıyorum her gün 😅