Synmannesi Her gören bebeğin gözünün altı neden böyle diye soruyor artık kafaya takıyorum bebeğinin gözünün altı şiş kızarık olan var mı neden sizce
Sarikuzumalp Synmannesi göz altı torbası gibi mi? Bizde de çok hafif var bazı kişiler ilk gördüğünde gözleri niye şişmiş diyor kendisi öyke diyorum
Fatmacicek Synmannesi Bizimde öyle zayıf ondan birde damarları belli oluyor beyaz tenli olduğundan . Bizimde tahliller temiz çıktı .
Synmannesi Zdk Artık sıkıldım herkes tv izletiyorsun yok uyutmuyor musun yok aglıyor mu yok neden böyle bıktım ya
Zdk Synmannesi boşverr takma beyaz tenli olduğu içindir. Yine de kontrole gittiğinde doktora sorarsın için rahat eder. Allah sağlık versin önemli değil yapısı öyledir bence ☺️