oartikbiranne ben doğum. yapalı 2 ay oldu sezeryanla doğum yaptım ama kanamam Bi türlü geçmedi hala ne çok nede az kanamam bazen bitti sanıyorum ama sonrasında gene oluyo korkuyorum bisey mi oldu bi sıkıntı mi. var acaba diye normalmidir sizce
Busra08 oartikbiranne benimde 1 buçuk ay oldu 40 san sonra bi durdu sonra dediğin gibi bitti sanıyorum az az bazen çok geliyor anlamadım bende
oartikbiranne Busra08 aynen öyle benimde öyle korkuyorum artık bisey mi oldu niye bitmedi diye normalmimacaba ya p tesi. doktoru arayıp sorucam. bakalım o ne der
Busra08 oartikbiranne ben korkulcak bişe olacağını zannetmiyorum annem için temizleniyor daha güzel dedi ama ne kadar doğru bilemem😅😅