2prensannesi06 Kızlar 24 günlüğüz oğlum süreli ağlıyor tam kolik değil ama geceleri çok zorlanıyorum dün gece kolik bebe müziği açtım baya sakinleri acaba duyuyor mudur müziği çünkü daha duymaz derler ya ondan sordum ☺️👍
NNF19 2prensannesi06 beyaz gürültü açabilirsiniz. Banada bebeğim küçükken burada biri söylemişti allah razı olsun😄 büyüdü hala mızmız olunca açarım uyutmasa da sakinleştiriyor cidden
Asil-Atahan 2prensannesi06 duyuyor tabi işitme testi neden yapıyorlar doğar doğmaz duyup duymadığını anlamak için
Bebeto35 2prensannesi06 benim kızım fön sesini çok severdi. Hatta bazen telefondan açtığımız yeterli olmazdı. Gerçekten fön makinesini açınca rahat uyurdu. 15 aylık oldu elektrik süpürgesinin peşinde çığlık çığlığa dolanır sevinçten.
Prensinannesii 2prensannesi06 anne karnı sesine e her iki. Çoçuğumda bayılıyor en sıkıntılı zamanda bile en büyük destekçim o müzikler