hulyaaa-123 1 hafta falan oldu kızım gazını zor çıkarıyor üstten da alttan da 5 aylık oldu normalde çok güzel hemen çıkarırdı ama nolduysa anlamadım herseyi denedim ama yok ne yapıcam☹️ Köpüklü kaka da devam ediyor
hulyaaa-123 Sibls yediklerim de de gaz yapıcak bişey yok ki dikkat ediyorum sadece sütle besleniyor sade soda içtim o yapar mı acaba
Sibls hulyaaa-123 yapsada 1 hafta sürmez ki bir süre rezene iç istersen yada doktora sorup biogia damla alabilirsin bağırsak düzenleyici gaz sorununu aza indirir.