Alyaadalet Sumeyyee korkuyorum ben 2 tane normal doğum yaptim korkmamam lazim ufak bir operasyon ama nedense korkuyorum ya
Gulnuraraserol Sumeyyee doğum sonrası adet gördükten sonra mı taktırdınız birde öZel hastane mi devlet hastanesinde mi taktırdınız ?
1mom1baby Sumeyyee doktor kayma durumundan bahsetti mi ne gibi durumlarda kayabiliyormuş. Bende taktircam ama 1 yıldır tam 1 yıldır fırsat bulup gidemedim tek merak ettiğim de kayma 😂
Sumeyyee Alyaadalet yok valla 2 dakka sürdü sadece bi sızlama hissettim o kadar sonrasında da adet sancısı oldu bi gün o kadar
Semrademirr Sp Sumeyyee bende spiral taktırdım kanamam aşırı geliyo diye 4 hafta oldu takalı ama hala kanamam var sizdede takıldıktan sonra oldu mu kanama ya da varmiydi?
Sumeyyee Gulnuraraserol adetliyken gelmemi söyledi doktor 2. Günümde gittim Doğumdan 4 ay sonra. Özel hastanede taktırdım
Sumeyyee Sultn34 180 tl fiyatı. Uyuşturmayla ilgili bişey söylemedi ama inanın hiç gerek yok sadece sızlama hissettim rahime değdiği anda o kadar 2 dakka da takılıyo zaten
Sumeyyee Semrademirr spirali kendim almadım. 2 gün önce taktıkdırdım ama uzun süre kanama olur felan demedi doktor