Serrateacher_67 hayır kullanmadım ama kızım prematüre olduğu için bende kabız olmasın diye zeytinyağı ekliyordum hemen yapıyordu kakasını ,küvezdede koyuyorlardı bebekler kabız olmasın diye.Hastaneden çıkarken de zeytinyağı alın kullanın dediler hep kullandım