kızlar bebeğim 7 aylık bi haftadır bronşit ve ben hasta olmasını çok kafaya taktım ne kadar dikkat etsem de öksürüğü geçmediği için stres yaptım ve iki gündür sütüm kesildi şok oldum beslenmeme dikkat ediyorum annemlerdeyim ilgileniyor bebekle uykumu alıyorum ama bi türlü sütüm gelmedi. böyle bi durum yaşayan var mı ne yapabilirim sütümün geri gelmesi için