ayy nolur siparişi iptal edin. bana bu arabadan hediye geldi, 1 ay kullanamadan sattım lanet bişey.
yürürken arka tekerlere ayağınız çarpıyo
boyumuz uzun olmamasına rağmen eğilerek sürmek zorunda kaldık çok kısa boyu
tekerleri doğru düzgün dönmüyo
ve kapanması açılması işkenceydi resmen sinir krizi geçiriyoduk her seferinde
ben bunu sattım baby plus aldım e bebekten 500 küsür lira ama indirimde 400e aldım, tipi birebir aynı ama o kadar rahat ki anlatamam