Benim kızımda 10.5 aylık birebir aynııı 2 kaşık alıyor 3.de ağzından çıkarıp püskürtüyor.Birde sürekli mız mız ağlıyor huysuz her dediğini ağlayarak yaptırmaya çalışıyor aşırıda hareketli dizlerimde derman kalmadı.Uykusunda mama içerse onunla durur yoksa yemek yeme yok.8 diş birden çıkardı ama şuan gelen giden bi diş var mı bilmiyorum