neredenbileceksinizz Kızlar bilen var mı sabril verdim sonra kustu hemen. Tekrar mı vereyim ağır bir ilaç içmezse de nöbeti oluyo bilen var mı
Sevda6767 neredenbileceksinizz her ilaç aynı mı bilmiyorum da canim B12 için doktorumuz ilaç vermişti kızım da çok kusan bir bebekti. 5 dakika içinde kusarsa yine ver demişti. 5 dakikayı geçerse etkinliği başlar zaten dedi. Ama dediğim gibi her ilaç için geçerli olmayabilir. Bu ilacı kullanan varsa yardımcı olur umarım. Çok geçmiş olsun
neredenbileceksinizz Sevda6767 çok teşekkür ederim canım bizim ki epilepsi ilacı içirmezsem şiddetli nöbet geçirir diye korkuyorum Allah korusun
Sevda6767 neredenbileceksinizz biliyorum canım daha önce yorumlarını okumuştum. Rabbim şifa versin tez zamanda inşallah.. o ilaçlar önemli doktoruna sor istersen