Serapveminikleri 1prensannesi34 Dr görürseniz 3 gündür sürüyor sonuçta illaki bir nedeni var dış deseniz o bile çok sürmez ve 38 üstüne çıkmaz 🙏
Defneninannesi1108 1prensannesi34 3. Günde Atesi calpol le falan düsuyorsa cok yüksek degilse bekleyin. 6. Hastalik olabilir. Gün vucudunda yüzünde doküntüler oluyor. Günun sonunda tamamen geciyor. Daha yeni gecen hafta atlattik. Ama 4. Güne uzarsa enfeksiyon olabilir.
1prensannesi34 Defneninannesi1108 aynen canm calpol verince düşürüyor geceleri oluyor kafası ateş gbş oluyor hiç Analamıyorum sürekli ağlıyor çocuğum yürümeye dermanı bile yok 😞
1prensannesi34 Defneninannesi1108 Evet canım dediğin gibi bieşyeşr çıktı vücğdğn da doktora götürdün mü sen
Defneninannesi1108 1prensannesi34 Aynisini yasadik canim 3. Gunun sonuda yada 3. Gün bile alninda sirtinda pembe lekeler cikarsaa korkma ates dusuyor. 6. Hastalik gecirmis oluyo onlarda bi kac gune geciyor tamamen
SelimeliS 1prensannesi34 benimkide dünden beri hafif ateşli ama surekli ölçüyorum canim sende ölç ki ona gore onlemini alirsin dedigin gibi benim oglumunda en cok kafasi sicak yüzünde pek bisey yok bide elleri yanıyo
TgbasultAn 1prensannesi34 benim kızım diş cıkarırken 3 gün ateslenıyor 38,8 üstüne cıkmıyor. Sonra geçiyor davranışlarını değerlendirin
Gin 1prensannesi34 doktora götürün, boşuna bekleyip eziyet etmeyin çocuğa. Bir şey de yemiyormuş, zayıf düşecek iyice. Boğaz enfeksiyonu olabilir, başka bir şey olabilir, diş de olası tabi ama enfeksiyon varsa antibiyotik kullanması gerekir.
Merve_96 1prensannesi34 6. Hastalık olabilir 3 gün ateş düşürücü içince düşen 5-6 saat sonra tekrar çıkan bir ateşle savaştık hiç bişey yiyip içmiyordu sadece mama 4 gün döküntüler başlıyor zaten bugün doktora gitmezseniz eğer yarın döküntü olmazsa gün içerisinde muhakkak gidin başka bir şeyde olabilir
1prensannesi34 Merve_96 aynen cnm Buda öyle ağzını hiç açmıyor sadece süt içiyor dediğim gibi calpol varıyorum ama belirli saat düşürüyor ilerki saatte gene çıkıyor
Defneninannesi1108 1prensannesi34 götürmedim canimm 3 gün bekledimm vucudunda yuzunde kozariklik cikinca atesi de dusmustür. Doktorun diyecegi de o bi tedavisi yokk bol bol sivi alsinn ishalide olabilir bikac gun. Doktora 4 gun olsa gidecektim kan vercektim. Gerek kalmadi benim. Sonra dokuntüler 2 gune gecti biseyii kalmadi. 6. Hastalik diyolar.