-PembePanterMom Sugibi38 azaltma bence öncesinde azıcık sağ yada yatar şekilde emzir tazyikli olmaz en azından
pembeninkurku Sugibi38 daha çok yeniymişsiniz ilk 3 ayda süt artışı fazladır hep dolu doludur 3 aydan sonra göğüsleriniz terbiye olur bebeğinize yetecek kadar süt üretir merak etmeyin sağıp difrize atın sütünüzü🥰
BaharDurum Sugibi38 ne kadar doğrudur bilmiyorum ama anne sütünü bağışlayabiliyoruz diye duymuştum lösemili çocuklar için verebilecek yeriniz yoksa araştırabilirsiniz