Mualdu06 valla canım benim kızım 10aylik olacak benimkide o zamanlar gündüzleri çok az uyurdu 5 dk 10dk falan sonra alır tekrar salliyodum yarım saat oldu uykusu gece de 8de yatar 12 3 6 da uyanırdı emmek için gündüzlerimiz hep zor geçerdi sonra yeterli uyusun diye eşimle dönüşümlü kucakta yatırdık sonra ayağımda sallamaya başladım uyanmasına yakın tekrar salliyodum bı saat daha uyuyor