İki gündür kzikmda öksürük başladı bununla birlikte hapşırma ve burun akıntısı vardi. dün fışkırarak kusmaya başladı acile gittik bu şurubu verdi doktor 10 gün kullanacaksınız dedi internetten baktım pek iyi yorumlari yok nasıl icirecegim onu düşünüyorum. Faydasını gördünüz mü boşuna vermekte istemiyorum