Yaseminegemen https://imgyukle.com/i/OOtnLc Merhaba 33 günlüğüz teyzeler:) Resimde gördüğünüz gibi kaşlarının üzeri böyle bişeyler oldu ya :( neden oldu anlamadım. Sizde de böyle oldumu olduysa n’aptınız nasıl çözüm buldunuz. Geçermi yoksa doktora mı gitsek :/
Mualdu06 Yaseminegemen bilgim yok canım üstte kalsın ama Bi doktora gözükün bence konak mı olmuş başka bişey mi çözemedim
Melisbugi Yaseminegemen bizimde aynı oldu canım konak zeytinyağı sürüyorum kalkmaya başladı atacak sakın kendin kaldırma kabukları
Burcinisp Yaseminegemen konak gibi duruyor. Hindistan cevizi yağı da iyi geliyor. Ama siz yine de doktora götürün tabi
Derinmavi Konak bizdede oldu doktorumuz krem yazdı sürekli tekrarlıyor malesef bi doktorunuza danışın yayılıyor çünkü vücuduna
Derinmavi Yaseminegemen doktorumuz herhangi bir yağ kullanma asit derecelerini bilmiyorsun zarar verebilir demişti bilginiz olsun
Zumrakus21 Yaseminegemen hindistan cevizi yağı sur canım sabah aksam düzenli sur kuru kalmış bebeğinin cildi buna kas konağı deniliyor bizimde olmuştu bu yağla geçirdim