Üç buçuk ay önce sezaryan oldum hala uyuşukluk var değişik hissediyorm dokununca
Ağda yapmaktan da korkuyorum açılmaz biliyorm ama ya açılırsa ya kanarsa vs dye zaten bı uyuşukluk var nasıl sürdürecem agdayi bilmiyorm sizler ne zaman yaptrdinİz sıkıntı yaşadınız mı