Oglum kolik bir bebekti sallayarak uyumaya o yuzden alıştı. Şimdi uykuya gecerken hıc zorluk cıkamrıyor gunduz 2 ya da 3 uyku yapıyor ama ayagımda babynestte hafıf sallayarak 5 dk da dalıyor gece 4-5 defa kalkıyor dişler de kasınıyor. Gece sallanmak istemıyor. Memede dalıyor Size sorum ayakta ssallamayı nasıl bırakabilirm. Bir yerde okumuştum 2 dk salla 1 dk dur yöntemi diye. Bılen var mı ? Ya da baska onerısı olan? Ya da büyüynce gecer mi?