katipannne önce damar yoluyla besliyorlar, ciğer geliştirici oldu beklenmedik zamanda geldiği için. Fanusun içinde nefes alıyordu iki gün sonrasında normal solunuma başladı. Siz bol bol süt sağın şırıngalara çekin, süt poşetine koyup hastaneye ulaştırın. Merak etmeyin toparlayacaktır emme refleksi oluşunca emzirmeye çağırıyorlar başarırsa taburcu ediyolar. Moralinizi yüksek tutun sizde dinlenin evde bebeğinize hazırlanın güzelce 🙏😊