Sevgili anneler bebeğim 7 aylık oldu ama biz 3 aylık olduğundan beri çok savaş verdik bebegimin savaştığı tek durum kusma yani ayda bir kez mutlaka sebebi bilinmeyen bir kusmasi oluyor sonradan halsiz bitkin soluk bir hale geliyor ve çocuğum her ay bu şekil gittiği için eriyor kafası dahi buyumemis kilo almıyor. Kusmanın kesilmesi için ardından ishal olması gerek oda bikac saat sonra ishal oluyor ve ishal o kadar beter ki düşünün omuzlarına kadar çıkıyor bu süreçte ailemin yanında durdum eşim askeri personel olduğu için o Çerkezköy’de kaldı biz Elazığ’da memlektte kaldık. Üniversite hastanesine,medicale,mediline hast.anadolu hast,şehir hast,optimed,irmet,özel klinik1,özel klinik2 şeklinde hastanelere gittim. Çocuk gastroenteroloji,çocuk nöroloji,çocuk pedriatriler,çocuk kardiyoloji bunların hepsine gorunduk ne aciller bitti ne doktorlar her seferinde kan,idrar,röntgen,ultrason,gaita testi,rotavirus testi(aşılar yapıldı) herşey yapıldı ama sonuç TEMİZ. Yani en son alerji testi yaptık yumurta,domates alerjisi cikti onlarada dikkat ediyoruz fakat şöyleki dün yine uyurken öğlen uykusunda oğlum boğularak ağzından büyük insan şeklinde bogurur halde attı o kadar kötü oluyor ki yani gücüm kalmadı, resmen tukeniyorum bu benim mi sınavım diyorum benim mi çilem oğlum gözümün önünde ellerimde baygın giderken ben ağlayarak ne yapacağımı şaşırıyorum. Motillum veriyoruz,lansor verdiler, gastrotuss,gavisconinfent,nidazol bu ilaçlarin hiçbiri bizde işe yaramadı yaramıyor. Halim kalmadı inanın. Şimdi en son umudumuz cerrahpasada çiğdem diye bir Dr varmış beslenme ve metabolizma için onun görmesini istiyorlar fakat ben ne İstanbul’u bilirim ne yolunu ne yolagini oğlum için bir şekilde gideceğim eşimin işide sıkıntılı izin vermiyorlar annrmi çağırdım gelecek yardıma yanıma çünkü tek başıma asla yapamam. Kayınvalidem lohusaykem vefat etti. Benim gibi olan var mı bebeği yada çocuğu yakın cevrenizde falan ayda 1 olan yada 3 ayda bir olan