Kızlar merhaba, havalar isinmaya basladikca evin derecesi de artmaya basladi. Onceden 22-24 yani ideal sicakliginda olan ev su an 25-26 dereceleri bulmaya basladı. Oglum 6 aylik bariz bir sekilde sicaklamaya basladi artik, terliyor. Evi sık havalandirip dereceyi dusurmeye calissam da gene de sicak. İnce uzun kollu alt ust bazen corap bazen corapsiz duruyor. Sonbahar ve kisa hazirlikliydim ama ilkbahara hazirliksiz yakalandim😃 terleyip sogumasi daha kotu biliyorum ama kisa kolluyla sortla fln dursa da usur mu ya bilemedim deneyimli anneler yardimci olabilirse cok sevinirim.