Bugün 8 aylık oldu oğlum.ben bu sabah bebe bisküvisi yaptım rondodan geçirerek elma püresiyle karıştırdım ve oğlum baya yedi.hatta dayanamayıp ben de tırtıkladım ucundan🤣siz neler yaptınız ya da yapacaksınız bu sabah?fikir olur birbirimize.hergün aynı şeyler yapmak istemiyorum🤔