Melisakyol bir rahatsızlığı var mı ? Ayaklarda yani, benim oğlum çarpık ayak doğdu. Ayakkabı kullandığı için dışa çok basıyor. Sizde çarpık ayak,dışa dönükluk vsrmiydi ?
Uzun süreli böyleyse, bir ortopedi Dr görsün. Zaten sanırım ya zamanla, yada masaj ile düzelir.