Esrayaban bi düzenimiz yok aslında ama gece gündüzü artık ayırt ediyor gece 8-9-10 gibi yatıyor sabah 7-8-9 kalkıyor bu saat aralığında uykundüzenimiz sabahalrıda 1-2 saat oylatıp uyutmaya calısıyorum bazen uyuyor bazen uyumuyor dün mesela gündüz 4 saat uyudu aralıklsız. 2. Saatinde besledim uykuya devam etti ilk defa gündüz okdar uyudu 🤷🏻♀️ Ondan önceki gün gündüzsee yarımşar saaten 1.5 saat uyudu sadece, yani düzen müzen yok kafasına göre 😂😂😂