Ya bizim sensorler calismiyo koridordaki bende kizim ellemesin diye koli bandi yapistiridm cunku cikiyodu kizim gitmis koli bandini acmis nasil actiysa ben tuvaletteydim elini sokunca bagirmaya aglamaya basladi kontrol ettim elektrik var buyuk ihtimalle carpmis ama suanlik kendisinde birsey yok sizce ne yapmaliyim basina gelen varmi