Hanımlar 45 günlük oğlum var . Sarılık olduğu için mama başlatmıştı doktor. Ben ilk zamanlar günde 5-6 kere mama veriyordum. Hem sütüm de çok değildi o zamanlar . Gerçi hala çok değil ama eskisine göre iyi en azından. Ben de bu yüzden mamayı günde 3 e düşürdüm . Hesap ettim günde ortalama 30 gram almış . Bebeğim doyuyor mu yani doğru yolda miyim sütüm yetiyor mu bu durumda? Su an 4.5 kilo 3.130 doğmuştu