Daha 3 günlüğüz memede kalmasına herseye razıyım ama gazdan dolayı ağlıyor dün gece karnı taş gibi oldu çıkmadı gazı masaj yaptım ettim ama yok bütün gece ayaktaydık. İlk kızımda çok şükür hiç yaşamamışım ben sıkıntı. Doğumdan 1 hafta snra falan başlar zannediyordum ama tahmin ettiğim gibi olmadı. Şimdi ne kullandınız gaz damlası olarak ben daha önce sadece biogai kullanmıştım yanında başka bişey kullanmama gerek varmı acaba. Kesin çözüm değiller biliyorum ama em azından sakinleştirsin bizi yeter.