Günaydın hanımlar 3 ay 5 günlük kızım var ilk bir aydan sonra mecbur mama ile devam ediyoruz kilosu gelişimi gayet normal ama şu son 1 haftadır biberonla mama içerken resmen kavga ediyor acıktıgını anlıyorum meme aranıyor ağzıyla önceden öyle yaptıgında hemen verirdim içerdi mamasını ama son bir haftadır biberonla kavga ediyor çiğniyor başını sağa sola çeviriyor ağlıyor emziğini verince de susuyor emziği emiyor ama biberonu alana kadar çok uğraşıyorum doktoruna söyledim dün kontrolde bir hafta daha geçmezse tekrar gelin dedi
acaba aranızda böyle bir durum yaşayan var mıdır geçici bir süreç mi acaba?