Smsnannesi benim kızım 12 günlükken teşhis konuldu ve 7 ay boyunca hergün akşam 6 gece 1 arasında tutardı bazen gündüzleri de olurdu. Ben çok bilirim yavrumun ağlayarak bitap düşüp uyuyakaldığımı , ben herşeyi denedim her damlayı her söyleneni ama bizde etkisi olmadı çok üzgünüm bende çaresi zamandı. Sana tek söyliceğim şey ne olur sabır et yavrunun sadece sana ihtiyacı var bol bol dua et umarım bir yardım edenin olur 1-2 saat bile biri bakarsa muhakkak yat dinlen ev işi vs uğraşma hiç..