Merhaba kızlar, oğlum 8,5 aylık. Burnundan sesli nefes alıyo ve hırıltı çıkartıyo ama bilerek yapıyo gibi yani gülüyo bunu yaparken. Sanki boğazını temizler gibi ya da burnu tıkanmıs da açmaya çalışır gibi. Sonra şunu farkettim bizde aynısını yapınca o da taklit ediyo
Yani mahsus mu yapıyo acaba. Her zaman değil ama gün içinde böyle şeyler yapıyo.
Sizin bebeklerinizde de var mı? Neden yapıyo anlamadım…