Okyanusdefnemina Dogum yapali 3Ay 11gun oldu ama hala adet olmadim ikinci bebegim ilkinde 40dan sonra hemn gelmisti bunda bekliyorum oylece gelecegi yok hala😥😥 bilgisi olan varmi??
Aliveannesi Okyanusdefnemina benim ilk bebeğim ve dığum yapalı 4 ay 8 gün oldu hala olmadım bende sabırsızlıkla bekliyorum kontrol amacıyla gittiğimde doktorum tamamen anne sütü veriyosan çok normal 6 ay veya 12 ay olmayabilirsin dedi
OgrtmnZz Okyanusdefnemina 5aylığız ben de daha hiç regl Olmadım☺️Aslında böyle de iyi bi yandan dert yok tasa yok😄
Okyanusdefnemina Aliveannesi bnde sadece emziriyorum doktora gitmeyi dusunuyodum ama bekliym ozmn biraz daha
Eliztosum_ Okyanusdefnemina olmayınca daha guzel iste canim süt koruyomuş. Ben 40ımdan sonra oldum kime söylediysem aman dikkat et hamile kalirsin dedi ondan cok korkuyorum