Bebeğim doğduğundan beri uyumayan bi bebek gazı ve reflüsü olduğı için sarılığı olmasına rağmen 40ının içnde bile uyumadı hiç. Emzirip yatağına yatırdığım tek bi gün bile olmadı. Uyusun diye her yolu denedim ama olmadı en son ayakta salladım uyudu o gün bugündür 4.5 aylık oldu ayakta sallanarak uyuyor o zamanlar 10-15 dk içnde uyurdu smdi yeri geliyor 1.5-2 saate yakın salladığım oluyor. Uyumuyor. Ayakta sallamayı bırakabiir miyiz suan imkansız gibi geliyor ama bırakıp başka bi yöntemle uyutan anneler var mı