Busragultekin merhaba 💜
Ben 3 ay sadece kucağımda uyuttum . Bazen çok daldığında yatırıyordum ama onda da içim rahat etmiyordu kucağıma alıyordum geri .
Şu an bebeğinizin düzeni zaten olmaz çok küçük ama ben şöyle yapıyordum, geceleri hep karanlik ve sakin gündüz de ışıklı ve sesli bir ortamda uyutuyordum ki gece gündüz arasındaki farkı bilsin . Gece uyansa bile çok hareketli zaman gecirmiyorduk gündüz uyanık olunca daha hareketli zaman geciriyoduk o şekilde gece gündüz ayrimi oluştu .
Bir de uyku rutini oluşturun örneğin duş masaj ninni ve uykuya geçiş gibi bu da bizde çok işe yaradı .