Yelda35 Kızlar 8 aylık oğlum var gece uyurken çok terliyor 😥 üstünü zaten örttürmüyor kalın da giydirmiyorum, Çorapla yatırmıyorum. Çok terliyor üstünü değiştirirsem uyanıyor bir daha uyumuyor, Bende hemen havlu sıkıştırıyorum sırtına. Sebebi ne olabilir?
Berenkooommm Yelda35 d vitamini eksikliğinden oluyormuş bende d bitamını vermeyi unutuyordum düzenli vermeye başlayınca azaldı terlememiz bizde 7 aylığız
mmmmmm Yelda35 ya bende şey sorcam benim.oglumda 9 aylik ustunu ince giydiriyorm corapsiz yatiriyorm ama her seferne ustunh aciyor bend eo actikca ortuyorum acaba açınca üsüyormudurki
Yelda35 Berenkooommm yaaaa veriyorum ama hergün düzenli 🤦🏼♀️ Doktor test yapacak önümüzdeki ay ozaman çıkacak üzülüyorum çok terliyor diye
Elifinmamisi Berenkooommm Bende hep unutuyorum ve aşıri terliyo. Saglik ocaginin verdigini mi kullalniyorsunuz acaba?
Yelda35 mmmmmm bende aynısını düşünüyorum ama mesela ayakları örtülü olduğunda rahatsız oluyor bende açık bırakıyorum Allah’a emanet artık 🤦🏼♀️