Ayfermehmet Tugba6336 6. Gün test vrrdikten snra ama zaten bebek yanımda 2. Gün çıktık hastaneden bebekte bi sorun yok çok şükür
Melek-8910 Saripapatyammm en fazla kaça çıktı ateş bizim de baba pozitif çıktı ayırdık odaları kızımda bende şuanlık bişey yok ama öğrenmek istiyorum. Bilgili olayım diye. Ne zaman belirti vermeye başladı
Melek-8910 Saripapatyammm bulaşmış herhalde ateşi var çünkü bende temassız ateş ölçer var onunla alnını ölçüyorum 37.4 koltuk altı kapalı ya açıp ordan ölçtğm mü 39 çıkıyo ben yanlış mı yapıyorum hangisi doğru bilen yazsın nolur
Saripapatyammm Ayfermehmet Cok gecmis olsun canim. Ben ilk gun ateslendim 38di. Sonra hic ateslenmedim. Ama bas agrisi bel agrisi hic kesilmedi 10. Gune kadar
Saripapatyammm Melek-8910 Bilemedim ölcüm hatasi yapiyor olabilirsiniz canim. Yinede ilik dus ,calpol takviyesi yapin.
Melek-8910 Benim eşimin annesi pozitifti onunlamtemasından 7 gün sonra eşimde tat koku gitti sadece o zaman anladık pozitif olduğunu bebekte bugün ateşlendi hemen bi gün sonra
Ayad36 Neclaokka kan falan alıp eğer ki gerek duyarsa serum veriyorlar onun dışında pek bir şey yapmıyorlar
Ayad36 Neclaokka kulak arkasından ölç ordan doğru sonuç veriyor, yanlız tam kulağının arkasından değil ense ile kulak arası gibi ölç
Saripapatyammm Durununannesi06 Ben pozitif oldugum icin hastaneye girdirmediler. Gormedim. Esim ayni herkese yapildigi gibi dedi.