Elisa- Merhaba anneler fazla Olan sütü buzluğa koymak istiyorum Süt torbaları haricinde başka şekilde saklayan var mı ? İlla süt torbasında mı saklamak gerekiyor?
Aselinnannesii Elisa- buzluk için süt poşetleri gerekir çıkarıp üst dolaba alınır önceden içireceginiz zaman da benmari usulü sıcak kaba oturtulur