Aysgl24c GamzEmre ben 8aydır kullanıyrm tekli olanı çokta memnunum gerek yok okadar pahalılara hastanedeyken eşim almıştı ebebekten👍
GamzEmre Bende yeni aldım sayfada ki olumlu yorumlardan ya ben beceremiyorum yada sütüm mü az anlamadım nasıl kulllanıysnz yardımcı olur musunuz bu arada kızım 4 aylık oldu